Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Hinweis: This feature may not be available in some browsers.
War gestern beim Testspiel Hamburg vs. Wolfsburg und da Diego 90 Minuten auf der Bank saß habe ich mich in der Halbzeitspause einfach mal neben ihn gesetztich habe ihn gefragt, ob er nicht wieder nach Bremen kommen möchte (auf Englisch natürlich). Darauf er: I don't think so :cool:

War gestern beim Testspiel Hamburg vs. Wolfsburg und da Diego 90 Minuten auf der Bank saß habe ich mich in der Halbzeitspause einfach mal neben ihn gesetztich habe ihn gefragt, ob er nicht wieder nach Bremen kommen möchte (auf Englisch natürlich). Darauf er: I don't think so :cool:
Ich konnte im Internet nichts über Daniel Jensen's Zukunft erfahren. Es verwundert mich schon ein wenig, dass er keinen neuen Verein findet. Er ist ein brauchbarer Fussballer, sofern er denn fit ist...
Career with Werder Bremen's over for Daniel Jensen, who is looking for a new club. Yet there is no signed an agreement with a new club, but it can happen anytime. It says his brother and agent Niclas Jensen.
"There has been quite specific inquiries, it is then but it has not been the right yet. The phone call about five minutes and then it can all happen in one day," he sporten.tv2.dk and reveals that he is in dialogue with interested clubs.
"We are in dialogue, certainly, but whether you agree - that we are not quite reached yet," says Niclas Jensen.
Denmark is not a topic
Daniel Jensen has previously stated that he would rather stay in Germany, where he has played in a long time. Is he to Denmark, it's very few clubs that can arouse interest.
"It lies not just in the cards right now. He is a player who after all has played in the Bundesliga for seven years and has 52 international matches, so there are some who speak against him to end up in a club in the lower part Super League, "says the agent.
Daniel Jensen has become 32 years old.
Er hätte sich - analog zu Petri - frühzeitig kümmern sollen. Aber offenbar hat er bis zuletzt fest damit gerechnet, dass Werder ihn hält. Das ganze Theater am Saisonende hilft ihm jetzt sicher auch nicht sonderlich weiter...
Sehe ich aber auch so. Er hat noch Zeit.Das Transferfenster ist noch eine ganze Zeit lang offen. Vielleicht hat er sich ja frühzeitig gekümmert aber es war / ist bislang nichts passendes dabei? Niemand zwingt ihn, direkt das erstbeste Angebot anzunehmen.
<snip>
.