Alte Seiten Spiel

Soll es ab der nächsten Runde 0,5Punkte für Post 14 geben?

• Total voters
    33
Bist etz ganz deppert oder wos, mi und a birschel song, ja schau das di schleichst. Weiba san iwaall und wern dey Wöltherrschaft a sich reißa. Muahahahaha.

Und zu der Watschn, woust ma gebm dadast, des derfst glei vergessn: Weiber doud ma niad schlong!

Und du Rolli halts di asse!

hoit dei babn du zipfeglatscha! i glab dei huat brend... griagst glei a so drum a fotzn..

host me?

:)

.Nicole 102
.rollrasen 100
.werderfan0406 70,5
.Grinsebacke 47,75
.Biju 40
.billex 26,75
.BIGBP 18,5
.-Sash 15
.Alex-BLAU-WEISS 7,25
.einfach ich 6,5
.Weffe 5,75
.Maller 5,25
.100%-Fan 3,5
.MesutÖzil1993 2
.DerWerderaner 1,5
.YPS-Gimmick 1
.*Mercedes-Sascha* 1
.WerderFan23 0,25
.CeKay 0,25
.thehauser 0,25

Etz bist ruhig dou! Meine Herrn dou, ihr Minchna moints ja a wunner wos ihr sats. An Scheißdreck seits ihr. Meya niad. Eyer bleyds Baziglumb, wos ihr ind Wölt gsetzt habts, des basst doch af koi Kouhaut. Ihr Breznfressenden unterbelichteten Leid. Ihr seids ned würdig zu dem scheyna Freistaat zu gheyarn. Und etz bist staad. Und nu wos: Dei Watschn vergisst ganz schnell, du Saupreis!!!

gscherter hamme bläder depp bläder du krautwikerlst zwendschgenmanderl kannst mi doch ned von der seitn so bläd oreden

du bist do sternhagel voll du hundsgrippi do legs mi du fei am Ups, ich muss meine Wortwahl ändern ;) du kniebiesler
du saupreis du damischer dir stopf i glei die saftigen krautwikerl in dei gfries nei du rotzläfi hoiz mei
DO BLÄDER DEPP !!!

:grinsen:

Wer su wos bleyds zstande bringt, der ka doch nur a Minchner sa! Das di niat schamst, suwas zu schreim. Meine Fresse, ma miarkts, doch, dass solche Leid wey ihr dou koin anstand habts. Owa wos wüil ma vo solchen Leid innerhalb des Weißwurschtäquators a aners erwatn, du bleyder Oarsch. Eybülda Asylant. Dey bleyde Stodt sollt a mal da Herrgott vernichtn, is doch eh nix gscheids drin, wos ma ja an dir guad seng ka, bleyde Sau, du. I moi, dass i frou bin, niad zu su a Bagasch zu keyarn. Meine Fresse du damischa Rindveych!

:grinsen:

i hau da oane, wei du schaugst hera wia die allagachste vo alle de greisligen und dreckaden hundsbuam ausm obaland.
wennsd ned dei guschn amoi hoizt dann schmier i dir oane auf,
du hundsbua du verreckta.

saudrecksscheißdreckognogelta! himmearschundzwian! kraizkruzefix! sauglump! saukrampen!

liabe grias, du Schneiza

Ah! Geh weida!

Pf, als ob i mit su oam iwahabt nu ren dadat. halts di wohl fias allergreyste! Und dei Watschn schmiarst da an dein Oarsch hi, is ja grouß gnouch...

Servus du Hundskrippl, verreckter

Back